Nakupujeme očima aneb první dojem uděláme jen jednou
Praxe potvrzuje. Často nejdříve rozhodují emoce a podvědomí, poté až rozum. Dobrý první dojem přivede více očí a tím pádem více potenciálních poptávajících.
![](https://www.davidkral.cz/wp-content/uploads/2021/10/img04-u81513-fr2.jpeg)
SAMOTNÁ PŘÍPRAVA
Uklidit, porovnat, aranžovat. I v dnešní době je pořád spousta inzerovaných nemovitostí prezentována tak, jak to zrovna „leželo a stálo“. Přitom jeden z hlavních faktorů, proč si převážná část lidí rozklikne inzerci vaší nemovitosti nebo “zarolují” na webu dál, je právě vizuál. Prostě se jim musí Vaše nemovitost líbit, zaujmout je.
![](https://www.davidkral.cz/wp-content/uploads/2021/10/img05-u81524-fr2.jpeg)
PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE
Společně se mnou přijede profík, který si velmi dobře rozumí s fotoaparátem. Kromě toho, že fotky od fotografa vypadají úplně jinak, než od obyčejného smrtelníka, se už nyní zvýrazníte mezi konkurenčními nabídkami – dle mého průzkumu je jen 16% nemovitostí v inzerci prezentováno za pomoci profesionálních a poutavých reálných fotografií.
![](https://www.davidkral.cz/wp-content/uploads/2021/10/img07-u87505-fr2.jpeg)
VYUŽITÍ ZÁBĚRŮ Z DRONU
Pro perfektní představu o rozložení, atraktivitu, ale i např. ukázku stavu střechy domu, spolupracuji s pilotem dronu. Pracuje na základě platné licence udělenou Úřadem pro civilní letectví. Jinak řečeno – pracuje legálně na základě všech zákonných podmínek, je pojištěný a znalý této problematiky. Pokud nám to situace a legislativa dovolí, tak záběry a fotky využíváme.
VIDEOPROHLÍDKA NEMOVITOSTI
V přesyceném světě nabídek, reklam a textu, nejen, že dokáže pořád přitáhnout oči zájemců, ale dokáže, na rozdíl od fotek, předat emoce. Video beru jako standard každé mé nemovitosti v nabídce. Jen pro zajímavost – video má zhruba každá 26 prezentace. Některé statistiky dokonce tvrdí, že lidé stráví na webu díky videu o 88% více času.